Zwroty i reklamacje
Zwroty:
- produkt możesz zwrócić w ciągu 14 dni od dnia otrzymania paczki,
- pamiętaj, odesłany produkt nie może mieć śladów użytkowania i musi znajdować się w swoim oryginalnym opakowaniu (pudełko, folia, itp.),
- zwrot Twoich należności nastąpi maksymalnie w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu odstąpienia od umowy,
- zwrot zostanie wykonany na to samo konto, z którego otrzymaliśmy płatność (w przypadku płatności przy odbiorze – zwrot zostanie zrealizowany na konto, które zostanie wskazane w formularzu),
- produkty personalizowane nie podlegają możliwości zwrotu,
- zwrot należy nadać we własnym zakresie na podany poniżej adres: sama/sam decydujesz jaką firmę wybrać.
Adres do zwrotu:
PRESTI BIŻUTERIA
Sosnowa 10/118
32-310 Klucze
UWAGA
- Prosimy o staranne zabezpieczenie i zapakowanie przesyłki, odpowiedzialność za przesyłkę nadaną przez Konsumenta ponosi Konsument.
- nie przejmujemy paczek wysłanych za pobraniem (na koszt sklepu).
Reklamacja:
Każdy klient sklepu prestibizuteria.pl ma prawo zgłosić reklamację w ciągu 24 miesięcy od daty zakupu, jeśli produkt posiada wady fabryczne lub jest niezgodny z umową. Reklamacja z tytułu gwarancji jest możliwa, jeśli na dany produkt została udzielona gwarancja. W pozostałych przypadkach, zgodnie z art. 556 i nast. Kodeksu cywilnego, na wszystkie produkty zakupione w sklepie prestibizuteria.pl przysługują uprawnienia z tytułu rękojmi przez okres 2 lat od daty zakupu.
Jak zareklamować produkt?
- Wypełnij formularz reklamacyjny, możesz go pobrać tutaj (oczywiście możesz przygotować własnoręczny opis reklamacji. Możesz wzorować się na treści naszego formularza aby zawrzeć w nim niezbędne informacje).
- Spakuj reklamowany produkt wraz z dokumentami. Dokładne zabezpiecz paczkę, tak by nie uległa uszkodzeniu lub zniszczeniu w transporcie. Odpowiedzialność za przesyłkę nadaną przez Konsumenta ponosi Konsument. Jeśli korzystasz z kartonu, w którym otrzymałeś zamówienie – usuń starą etykietę nadawczą, a paczkę starannie zaklej.
Reklamację wyślij na adres:
PRESTI BIŻUTERIA
Sosnowa 10/118
32-310 Klucze
Dodatkowe uwagi:
- Dział Reklamacyjny wydaje decyzje w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki.
- Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami ustawy kodeksu cywilnego. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność na zasadach określonych w przepisach prawa za wadę towaru w przypadku jej stwierdzenia przed upływem 2 lat od dnia zakupu.
- W przypadku, gdy reklamacja zostanie uznana za zasadną, spełnimy roszczenie reklamacyjne zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie rękojmi. Wszystkie regulacje w zakresie rękojmi znajdują się w Regulaminie Sklepu.